#4 november

Hej!
D ä jag som heter Diana och som kommer då och då blogga på den här bloggen med Bardha som inte har uppdaterat än.
Här ska svara på lite frågor som jag har kopierat från en annan blogg för att ni skulle lära känna mig bättre ;)

- DU -
Namn:
Diana
Ålder:15
Bor: Småland ;)
Personlighet (bra och dåliga saker):Vi tar en bra egenskap och en dålig. Den bra skulle jag säga rolig och den dåliga är nog att jag blir lätt sur. 
Vad är du mest nöjd med av dig själv: Jag är nöjd med mig själv,men mest för insidan.
Utseende: hmm..1,51cm lång,väger 45 kg,långt brunt hår osv..
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: mörkbrunt
Använder du smink? ja
Om ja, varför? Jag vet faktiskt inte ;) använder bara mascara..
Om nej, varför inte? -
Sportar du?  nja
Om ja, vad för något?-

- FAVORIT -
Favoritfilm:
Finns ingen favorit :D
Favoritskiva: Finns ingen favorit..
Favoritskådespelare:ingen
Favoritskådespelerska: ingen
Favoritgrupp: ingen
Favorit sångare:Medina just nu
Favoritsångerska: Rihanna för fan! ;)
Favoritbok: Vet inte
Favoritserie: Vet inte
Favoritmaträtt:tacos och hamburgareeeee
Favoritcafé: vet ifan inte vad den heter
Favoritrestaurang:har ingen favorit ;)
Favoritklädaffär: många...


- KÄRLEK -
Är du lycklig? Varför?
ja,för jag ä d? ;)
Är du olycklig? Varför?-
Har du en kille?
nej
Om inte på frågan över, varför?för jag dumpa en för några dagar sen? :)
Vill du ha en kille? nej
Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?-
Om nej, Vill du ha en?
nej
Spanar du efter någon just nu?neepp
Är du intresserad av någon?nja
Har du kysst någon? Om ja, Hur gammal var du? minns inte hhur gammal jag var :o
Har du hånglat med någon? Om ja, Hur gammal var du?minns inte hhur gammal jag var :o
Har du haft sex? Om ja, Hur gammal var du?nej & -
Har du onanerat? ha?

- PRODUKTER -
Smink:
ja
Hårspray:ja
Schampon/balsam:ja
Vax:nej o.O
Parfymer:ja
Något annat? ja :D hahh

Tycker du att de här är tråkigt? lite kanske
Har du varit på sjukhus?ja
Har du plockat svamp?ja nån gång i tiden :P
Var det kul?venne
Hur mycket var klockan när du vaknade imorse? 10:00 tror jag
När ska du lägga dig ikväll? venne
Har du ätit något idag? nej
Gillar du tvspel? nja
Har du kysst någon under de senaste dygnet? nej
Vad ska du göra på nyår? venne
Andvänder du lösnaglar? nej
Vad önskar du dig i julklapp? inget speciellt ;)
Gillar du frida.se? vad fan ä d?
Använder du facebook? nej
Har du en blogg? ja,2 st
Är du medlem på bilddagboken? ja

Nu är testet slut.
Vill du tilläga något?
ja,vill bara säga att jag har bott i Sverige bara i 3 år så min Svenska är inte så bra som ni kanske har märkt eller kommer märka :)
Vill du ge några sista ord?-
Om nej: Är du helt säker?-

 Gammal bild från somras
_____________________________________________________________________________________________________________
Hur som helst,sitter hos farsan just nu och dunkar musik,ska käka snart. Uppdaterar senare! CY <3
/DiaNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0