13.15

hejhej, bardha heter jag. Jag har denna blogg tillsammans med min bästavän diana och vi kommer blogga här lite dåochdå. Nu ska jag svara på samma frågor som diana svarade på så ni kan få veta lika mycket om mig som ni vet om diana :)

- DU -
Namn:
Bardha
Ålder: 13
Bor: Småland/skåne
Personlighet (bra och dåliga saker):Bra egenskap: Rolig, att man kan lite på mig osv. 
Dåliga egenskaper är nog att jag lätt kan bli irriterad på fler än bara den personen som har gjort mig något.
Vad är du mest nöjd med av dig själv: Jag vet faktiskt inte...
Utseende: Jag är 1.72 cm lång, mest min egna stil tycker jag och har långt hår som har färgen:  mellan blond.
Hårfärg: mellan  blond.
Ögonfärg: brun/grön
Använder du smink? nja, ibland.
Om ja, varför? Känner bah för de ibland.
Om nej, varför inte? För att jag inte känner för de? . ha-ha
Sportar du? typ..  
Om ja, vad för något?- Dans

- FAVORIT -
Favoritfilm: Paranormal Activity.
Favoritskiva: Har ingen favoritskiva. 
Favoritskådespelare: Adam Sandler/Mr Bean.
Favoritskådespelerska: -
Favoritgrupp: -
Favorit sångare: Tycker nog också medina.
Favoritsångerska: Rihanna för fan! ;)
Favoritbok: Vet inte 
Favoritserie: 2 ½ män, gossip girl, desperate houswifes. 
Favoritmaträtt: Pizza, Hamburgare, Kebebtallrik, Kycklingrulle & Tacos.
Favoritcafé: Har inget favoritcafé.
Favoritrestaurang: -
Favoritklädaffär: uuufff, går inte o räkna o:


- KÄRLEK -
Är du lycklig? Varför?
Ja, varför skulle jag inte? ;)
Är du olycklig? Varför?-
Har du en kille?
Neejj
Om inte på frågan över, varför? Onödig fråga? ;D
Vill du ha en kille? javenne, inte än iaf-.

Om nej, Vill du ha en?,
ni har strulat till de lite med frågorna tkr jag. Jag svara ju på de innnan. 
Spanar du efter någon just nu? Hahah, aafan. *Not*
Är du intresserad av någon? Inte 100% säker.
Har du kysst någon? Om ja, Hur gammal var du? aa, typ... venne.... typ några år innan jag fyllde 10 iaf.
Har du hånglat med någon? Om ja, Hur gammal var du? är de meningen att man ska komma ihåg varenda minut i livet ? ;o
Har du haft sex? Om ja, Hur gammal var du? nejee, haru? -
Har du onanerat? svarar som diana: ha? 
hahah bästa svaret! :D 

- PRODUKTER -
Smink:
nja..
Hårspray:ja
Schampon/balsam:ja
Vax:
Parfymer:ja
Något annat? Ja?

Tycker du att de här är tråkigt? typ..
Har du varit på sjukhus?ja
Har du plockat svamp?japp..
Var det kul? hahhah om de va?!
Hur mycket var klockan när du vaknade imorse? typ 12? 
När ska du lägga dig ikväll? typ 2? 
Har du ätit något idag? ja.
Gillar du tvspel? beror ppå vilka de ä
Har du kysst någon under de senaste dygnet? nä 
Vad ska du göra på nyår? fira de?
Andvänder du lösnaglar? nope
Vad önskar du dig i julklapp? uuff du, dyra grejer. Iphone 4s, Ipad 2, moppe/cross, bil, presentkort på 800+ kr
Gillar du frida.se? nej ffs!
Använder du facebook? jaaaa
Har du en blogg? aah, checka? http://aalija.devote.se
Är du medlem på bilddagboken? jah

Nu är testet slut.
Vill du tilläga något?
ja, undrar nii nått mer så är de bara att fråga på! 
Vill du ge några sista ord? ne.
Om nej: Är du helt säker?
ah.

Nu vet ni lite om mig, här har ni &så en bild på mig.
Nu vet ni lite om mig och om hur jag ser ut. ;)
/Bardha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0